کد خبر: ۶۸۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۱۱۰۷
یک عکاس محیط زیست صحنه‌ای باورنکردنی از برخورد یک شیر ماده با یک بچه میمون از نوع «بابون» را به طور اتفاقی شکار کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از فرادید: یک عکاس محیط زیست صحنه‌ای باورنکردنی از برخورد یک شیر ماده با یک بچه میمون از نوع «بابون» را به طور اتفاقی شکار کرده است.
 
به گزارش آبزرور، شیر ماده که به قصد شکار بچه بابون به سوی او حمله ور می‌شود بعد از اینکه او را به چنگ می‌آورد از دریدن آن خودداری می‌کند.
 
این شیر ماده نه تنها از کشتن بچه میمون خودداری می‌کند بلکه در برابر دو قلاده شیر نری که با مشاهده گرفتار شدن میمون به سمت شیر ماده آمده بودند می‌ایستد و مانع از کشته شدن بچه میمون می‌شود.
 
در کش و قوس درگیری شیرها یک بابون نر بالغ که از روی درختی در مجاورت شیرها شاهد ماجراست به سرعت خود را به بچه بابون رسانده و او را به بالای درخت منتقل می‌کند. این حادثه نادر در دنیای وحش باورنکردنی است.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: