کد خبر: ۶۸۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۵۳۱
در داربی 27 فروردین 6 گل میان دو تیم رد و بدل شد. اما از جست‌وجو به دنبال پرگل‌ترین داربی تاریخ نتایج جالبی به دست می‌آید.
پرگل‌ترین دربی‌های تهران: به نفع پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ،داربی 82 با ثبت 6 گل به پایان رسید. به نظرتان این مسابقه در رده‌بندی پرگل‌ترین داربی‌های تاریخ این دو تیم چه جایگاهی دارد؟ آیا داربی با بیشتر از 6 گل هم داشته‌ایم؟

 

یک نگاه به تاریخچه بازی‌های دو تیم نشان می‌دهد طی سه دهه اخیر نتیجه 3-2 میان دو تیم زیاد اتفاق افتاده اما همه آنها برای رقابت با داربی امروز یک گل کم دارند. در سال 1367 یک بازی دو تیم در جام حذفی با نتیجه 4-2 به سود پرسپولیس به پایان رسیده که آن نتیجه هم در ضربات پنالتی به دست آمده و نتیجه بازی در وقت‌های قانونی و اضاافی بدون گل بوده است.

 

اگر به سال‌های دورتر و قبل از انقلاب برگردیم می‌بینیم پرسپولیس یک بار دیگر هم سابقه 4تایی کردن استقلال را داشته اما آن بازی 4-1 تمام شده و به اندازه بازی امروز پرگل نبوده است. بردهای 3-2 و 3-0 استقلال هم توان رقابت با بازی امروز را ندارند. پس، فقط و فقط می‌ماند همان داربی معروفِ 6تایی که دقیقا به همین تعدادِ امروز گل داشت و البته همه گل‌ها را قرمزپوشان زدند.

 

داربی 6-0 که در شهریورماه 1352 برگزار شد و داربی 4-2 در فروردین‌ماه 1395 پرگل‌ترین داربی‌های تاریخ دو تیم بوده‌اند.

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: