کد خبر: ۶۸۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
تعداد بازدید: ۷۳۸
حتي اگر استقلال از 5بازي فقط 3امتياز نگرفته بود و حتي اگر اين تيم وضعيت خوبي در جدول رده‌بندي داشت،
همه پیله‌های منصوریان به به گزارش خبرداغ ،حتي اگر استقلال از 5بازي فقط 3امتياز نگرفته بود و حتي اگر اين تيم وضعيت خوبي در جدول رده‌بندي داشت، باز داربي تهران براي عليرضا منصوريان يك بازي خاص بود كه خودش به دست خودش حساسش كرده بود. در حقيقت سرمربي جديد استقلال از ابتداي فصل رفتارهايي انجام داد كه در مورد او براي تقابل با پرسپوليس «توقع» به وجود آورد. شايد اگر عليمنصور به ويژه در روزهاي ابتدايي حضورش در استقلال كمي خويشتندارتر بود، الان اين بازي براي او اين همه خاص نمي‌شد.

 

از صندلي قرمز تا حمله به طاهري

در يكي از عجيب‌ترين رفتارها، وقتي منصوريان براي كارشناسي يكي از مسابقات يورو2016 به استوديوي شبكه سه دعوت شد، از نشستن روي صندلي ميهمان برنامه كه قرمزرنگ بود خودداري كرد؛ رفتاري كاملا تحريك‌آميز كه شايد تناسب چنداني با جايگاه سرمربي استقلال نداشت. بعدتر نقل قولي از سوي منصوريان روي جلد مطبوعات رفت كه البته از سوي اين مربي تكذيب هم نشد. از قول منصوريان نوشته بودند: «پوست برانكو را مي‌كنم.» سرمربي استقلال حتي به نحوه برخورد پرسپوليسي‌ها با طارمي بعد از جدايي او از اين باشگاه هم طعنه زد و گفت او و استقلالي‌ها چنين واكنشي را به شهباززاده نشان نخواهند داد.

 

منصوريان حتي سابقه حمله تند شفاهي به سرپرست باشگاه پرسپوليس را هم دارد. او در داستان اعلام نياز پرسپوليسي‌ها به تمرين در زمين شماره دوي ورزشگاه آزادي به شدت به طاهري حمله كرد و گفت: «هر جا ما مي‌رويم، پرسپوليسي‌ها هم دنبال‌مان مي‌آيند!» منصوريان حتي در حوزه عمل هم دست از سر پرسپوليس بر نداشت و با جذب بسيار جنجالي محمدحسين كنعاني‌زادگان از اين تيم، درگيري را به اوج رساند. شايد هر كدام از اين رفتارها باعث افزايش محبوبيت منصوريان بين استقلالي‌ها شده باشد، اما به همين اندازه هم توقعات را از او بالا برده. از همان ابتدا همه انتظار داشتند منصوريان در داربي جادو كند و او حالا با انبوهي از توقعات تنها مانده؛ كوهي كه خودش تراشيد و حالا ممكن است باعث سقوطش شود.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: