کد خبر: ۶۸۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
تعداد بازدید: ۴۱۴
رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از ثبت نام ۱۲ میلیون و۳۱۰ هزار و ۴۴۶ دانش آموز در سامانه سناد خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا: رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از ثبت نام ۱۲ میلیون و۳۱۰ هزار و ۴۴۶ دانش آموز در سامانه سناد خبر داد.

اسفندیار چهاربند با بیان اینکه تاکنون ۱۲میلیون و ۳۱۰ هزار و ۴۴۶ دانش آموز در سامانه سناد ثبت نام شده‌اند، گفت: از این تعداد ۵۲ هزار و ۱۵۶ نوآموز در دوره پیش دبستانی، ۷ میلیون و۳۹۰ هزار و ۲۷۱ دانش آموز در مقطع ابتدایی ، ۲ میلیون و۹۲۵ هزار و ۸۲۵ دانش آموز در متوسطه دوره اول ، یک میلیون و۹۰۲ هزار و ۸۸۶ دانش آموز در دوره دوم متوسطه و ۳۹ هزار و ۳۰۸ دانش آموز درمدارس استثنایی ثبت نام شده‌اند.

وی ادامه داد: در دوره دوم متوسطه ۷۴۹ هزار و ۹۷۷ در پایه دهم ثبت نام کرده اند که ۱۲.۸ دهم درصد در رشته ریاضی، ۳۲.۷ دهم درصد در رشته تجربی، ۲۳.۶ دهم درصد در رشته انسانی و ۰.۵ درصد در رشته معارف ثبت نام کرده‌اند.

چهاربند عنوان کرد: در شاخه فنی و حرفه‌ای ۱۳۰ هزار و ۸۹۲ دانش آموز معادل ۱۷.۴۵ درصد و در رشته کاردانش ۹۶ هزار و ۸۹۸ دانش آموز معادل ۱۲.۹ درصد ثبت نام شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: