کد خبر: ۶۸۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
تعداد بازدید: ۷۴۷
فخرالدینی:
مدافع سابق استقلال گفت: استقلال چون نیاز به برد دارد می‌تواند در دربی بازی بهتری ارائه بدهد تا با پیروزی در این بازی از بحران خارج شود.
به گزارش خبرداغ،میلاد فخرالدینی، بازیکن فعلی نفت تهران که دو فصل گذشته را در استقلال تهران حضور داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار وبسایت نود در مورد بازی دربی پایتخت که روز جمعه برگزار خواهد شد گفت: دربی یک بازی کاملاً خاص است. بازیکنانی که برای بار اول در این بازی به میدان خواهند رفت باید اعتماد به نفس لازم را داشته باشند . استقلال به دلیل تغییراتی که داشته بازیکن دربی اولی زیادی را در ترکیب خود دارد که این کار را برای آنها سخت می‌کند. پرسپولیس هم چند بازیکن اینطوری دارد اما تعداد آنها کمتر است. بازیکنانی که در دربی بازی می‌کنند باید بدانند که شرایط این بازی متفاوت است و باید با روحیه و اعتماد به نفس بالا وارد زمین شوند.

 

مدافع راست سابق آبی‌پوشان راجع به شرایط فعلی این تیم نیز بیان داشت: متاسفانه شرایط استقلال اصلاً خوب نیست. تغییرات زیاد در ابتدای فصل کار را برای تیم خیلی سخت کرد. البته این چیزها برای دربی تاثیری ندارد و آمار و تجربه می‌گوید نباید به این مسائل برای دربی توجه کرد. این یک بازی عادی نیست و هر تیمی که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند برنده خواهد شد. استقلال چون نیاز به برد دارد می‌تواند بازی بهتری ارائه بدهد تا با پیروزی در این دیدار از بحران خارج شود. آنها می‌دانند که اگر در این بازی ببازند شرایطشان بسیار سخت خواهد شد و این موجب می‌شود استقلال فوتبالی تهاجمی ارائه بدهد.

 

پیش‌بینی شما در مورد نتیجه این بازی چیست؟ مدافع نفت تهران در پاسخ به این سوال اظهار داشت: این بازی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. ولی من امیدوارم که استقلال برنده باشد. درست است که آنها بعد از دو سال بازی برای تیم من را نخواستند و مجبور به جدایی از استقلال شدم، ولی دوست دارم استقلال برنده دربی باشد. از اینکه دو فصل پیراهن استقلال را پوشیدم افتخار می‌کنم و برای برد این تیم دعا خواهد کرد.

 

گلزن احتمالی استقلال در این بازی چه کسی خواهد بود؟ وی در واکنش به این سوال تصریح کرد: فکر می‌کنم جابر انصاری در این بازی باز هم گل بزند و خاطره‌ساز شود. او شرایط خوبی دارد و به نظر من می‌تواند بازیکنی تاثرگذار و تعیین کننده باشد.

 

فخرالدینی در پایان در رابطه با شرایط تیم فعلی خود یعنی نفت تهران نیز گفت: خدا را شکر نفت شرایط خوبی دارد. خوشبختانه تیم هیچ حاشیه‌ای ندارد و جو آرامی در تیم وجود دارد. برد اخیر مقابل نفت آبادان هم خیلی برای ما خوب بود. در آن بازی خیلی خوب عمل کردیم و شایسته برد بودیم. در بازی‌های قبلی هم مانند دیدار مقابل استقلال و سپاهان باید برنده می‌شدیم که متاسفانه بدشانسی آوردیم. نفت در ابتدای فصل خیلی تغییرات داشت، با این حال بازیکنان خیلی زود هماهنگ شدند و امیدوارم که شرایط خوبمان همچنان ادامه داشته باشد.

نود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: