کد خبر: ۶۸۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
تعداد بازدید: ۴۳۴
رئیس کمیته عمران شورا با بیان اینکه پیگیری های اخیرش در زمینه اصلاح ارائه خدمات پارکینگ در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) نتیجه داده است، گفت: در نامه ای به مسئولان فرودگاه حضرت امام(ره) مشاهدات خودم از وضعیت پارکینگ را اعلام کردم که مسئولان این مجموعه در پاسخ ضمن تصدیق موضوعات و تذکرات، اعلام کردند که بر اساس گزارش های واصله و عنایت به بررسی های به عمل آمده نحوه بهره برداری از فرودگاه امام(ره) اصلاح خواهد شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از شهر: اقبال شاکری در تذکر پیش از دستور تصریح کرد: پیگیری ها و اصلاح روند ارائه تسهیلات علی الخصوص در زمینه پارکینگ و خدمات رفت و آمدی در فرودگاه امام (ره) نشان می دهد که پیگیری های اعضای شورای شهر در زمینه تحقق رفاه شهروندان و شهر می تواند مثمرثمر باشد.

وی همچنین با بازخوانی پرونده نشست زمین در بزرگراه آزادگان گفت: سطح آب های زیرزمینی تهران کاهش یافته و در این زمینه شاهد فرونشست روزانه یک میلیمتر اراضی تهران هستیم.

این عضو شورا با بیان اینکه این فرونشست خاک باید هر چه زودتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد، خاطر نشان کرد: در این زمینه نیازمند توجه جدی تمامی دست اندرکاران برق و آب و گاز فاضلاب و... هستیم.

شاکری با یادآوری نشت آب و فرونشست زمین تهران خاطرنشان کرد: می بایست از مسئولان سازمان آب بخواهیم با حضور در جلسه شورا اعلام کنند که برای حفظ سطح آب در اراضی تهران چه برنامه و تدابیری در نظر دارند. ضمن آنکه باید نقشه جی آی اس تهران را نیز هم در اختیار شهروندان و هم شهرداری قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: