کد خبر: ۶۸۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۴۰۱
خوب موقعیت سازی کردیم / دنبال توجیه نیستیم
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: «ما در دیدار مقابل اسپانیا در خلق موقعیت خوب کار کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.»
اظهارات سرمربی فوتسال ایران پس از شکست سنگین از اسپانیابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، محمد ناظم‌الشریعه در خصوص شکست 5 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسپانیا اظهار داشت: «به هر حال همه دیدند که ما مقابل اسپانیا چگونه بازی کردیم. فرصت‌های زیادی به دست آوردیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. همه می‌دانند که ما با چه شرایطی هم در جام جهانی حاضر شدیم.»
 
وی ادامه داد: «ما در خلق موقعیت مقابل اسپانیا خوب کار کردیم اما در ضربات پایانی دقت کافی را نداشتیم و نتوانستیم به گل برسیم که البته اصلا دنبال توجیه نیستیم و باید منطقی به مسائل نگاه کنیم. ما هم دنبال همین موضوع هستیم و می‌خواهیم در بازی‌های آینده بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.»
 
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص اینکه آیا تیم ملی می‌تواند از مرحله گروهی صعود کند یا خیر؟ گفت: «ما کار سختی را پیش رو داریم اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم موفق ظاهر شویم. در بازی آینده مقابل مراکش قرار خواهیم گرفت که قطعا هماهنگ‌تر بازی می‌کنیم و در بازی پایانی مرحله گروهی هم به مصاف آذربایجان می‌رویم که بازی مهمی خواهد بود. به هر حال تلاش می‌کنیم که در این دیدارها بتوانیم پیروز از میدان خارج شویم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: