کد خبر: ۶۸۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۵۹۸
پیشرفت فناوری و همه گیر شدن وسایل ارتباطی، روز به روز از کاربرد این تلفن ها در معابر شهری کاسته شد به گونه ای که امروز کم کم شاهد از رده خارج شدن آنها هستیم.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: تلفن های عمومی همواره نمادی از زندگی شهرنشینی و یادگار دورانی بوده اند که تلفن همراه یا حتی ثابت در دسترس همگان قرار نداشت. با این حال با پیشرفت فناوری و همه گیر شدن وسایل ارتباطی، روز به روز از کاربرد این تلفن ها در معابر شهری کاسته شد به گونه ای که امروز کم کم شاهد از رده خارج شدن آنها هستیم.
 
 

شرکت مخابرات استان تهران پیش از این تاریخ انقضای اعتبار کارت‌ های ۲۰۰۰ تومانی تلفن همگانی را شهریور ۹۵ اعلام کرده بود اما اکنون این تاریخ را تا پایان سال ۹۵ تمدید کرده است. این شرکت اظهار داشته است: «در راستای طرح مشتری مداری و جهت رفاه حال شهروندان، تمامی کارت های ۲۰ هزار ریالی تلفن همگانی تا پایان سال ۹۵ اعتبار دارند».

کارت های اعتباری تلفن همگانی به مبلغ ۵۰۰۰ تومان نیز که در اختیار شهروندان قرار دارد نیز همچنان دارای اعتبار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: