کد خبر: ۶۸۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۵۹۱
گزارش تمرین پرسپولیس؛
اولین جلسه تمرین سرخپوشان پس از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
به گزارش خبرداغ، فطبق اعلام قبلی قرار بود تمرین از ساعت 13 آغاز شود اما با توجه به تاخیر 70 دقیقه‌ای در پرواز از ساعت 14:15 دقیقه آغاز شد.

 

* خبرنگارانی که برای پوشش خبری تمرین به ورزشگاه رفته بودند حدود 40 دقیقه معطل شدند.

 

*  فقط 5 هوادار در محل تمرین حضور داشتند.

 

*  در هنگام ورود بازیکنان شاهد بی‌نظمی بودیم زیرا رامین رضاییان، محسن مسلمان و مهدی طارمی با یک تاکسی، کمال کامیابی‌نیا با وسیله نقلیه‌ دیگر و همچنین محمود خوردبین، کریم باقری و چند بازیکن دیگر با اتومبیل‌های شخصی وارد ورزشگاه شدند. سایر مسافران تبریز به تهران با اتوبوس و به صورت هماهنگ به ورزشگاه رسیدند.

 

* در آغاز تمرین برانکو ایوانکوویچ بازیکنان را به دو گروه ذخیره و اصلی تقسیم کرد و وظایف جداگانه‌ای به آنها داد، بازیکنان اصلی و ذخیره به نرم‌دویدن و انجام کارهای کششی پرداختند.

 

* برانکو ایوانکوویچ در حین ریکاوری بازیکنان با اصحاب رسانه مشغول مصاحبه شد و موضوع جالب اینکه در هنگام مصاحبه بازهم تمرکز کافی بر روی تمرین داشت و دستورات تمرینی را به بازیکنان داد.

 

* در بخش بعدی تمرین بازیکنان اصلی راهی سالن وزنه شدند و بازیکنان ذخیره به نرم‌دویدن، استارت‌های کوتاه و بلند ادامه دادند.

 

* اواسط تمرین وحید امیری مهاجم سرخپوشان با لباس شخصی و در حالی که از ناحیه زانو احساس درد می‌کرد و به نظر می‌رسید در راه‌ رفتن دچار مشکل است، وارد زمین تمرین شد و روی نیمکت نشست.

 

* محمد ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با لباس ورزشی اواسط تمرین وارد زمین شد و در کنار امیری روی نیمکت ذخیره‌ها نشست.

 

* بازیکنان بعد از تمرین راهی سالن ماساژ شدند.

 

* تمرین فردای پرسپولیس ساعت 11 صبح برگزار می‌شود و سپس بازیکنان برای صرف ناهار آماده می‌شوند و عصر فردا (دوشنبه) به استراحت می‌پردازند.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: