کد خبر: ۶۸۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
تعداد بازدید: ۸۴۰
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان بندرعباس از واژگوني يک دستگاه سواري پژو پارس و فوت دو جوان خبر داد.
به گزارش خبرداغ ، سرهنگ "مجيد صالح پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: ساعت پنج و 15 دقيقه صبح امروز از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 يک مورد حادثه رانندگي اطلاع و بلافاصله ماموران در محل حادثه حاضر شدند.

 

وي افزود: ماموران مشاهده کردند يک دستگاه سواري پژو پارس در مسير شرق به غرب بلوار شهيد رجايي با سرعت غير مجاز و عدم توجه کافي به جلو وارد بلوار راه آهن شده و به شدت با جدول داخل بلوار برخورد کرده است که بر اثر اين سانحه، راننده و سرنشين که دو جوان به ترتيب 30 و20 ساله بودند در دم فوت شدند.

 

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي بندرعباس در ادامه با اشاره به وقوع تصادفات و حوادث ناگوار ترافيکي مشابه در روزهاي تعطيل و منتهي به تعطيلات ، به منظور پيشگيري از وقوع اين گونه حوادث دلخراش به عموم رانندگان توصيه کرد: حين رانندگي از هرگونه شتابزدگي ، سرعت و سبقت غير مجاز جدا خودداري و همچنين در زمان رانندگي از هراقدامي که موجب غفلت و حواس پرتي آنان در رانندگي مي شود پرهيز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: