کد خبر: ۶۸۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
تعداد بازدید: ۵۲۸
ناصر چرخساز با اشاره به آخرین آمارهای امدادرسانی به سیل زدگان سه استان گلستان، مازندران و گیلان طی 24 ساعت گذشته اظهار داشت: در این مدت شاهد وقوع سیل در 10 شهرستان املش، لاهیجان، فومن، لنگرود، بندر انزلی، رامسر، ساری، گرگان، کردکوی و بندر ترکمن بودیم.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: ناصر چرخساز با اشاره به آخرین آمارهای امدادرسانی به سیل زدگان سه استان گلستان، مازندران و گیلان طی 24 ساعت گذشته اظهار داشت: در این مدت شاهد وقوع  سیل در 10 شهرستان املش، لاهیجان، فومن، لنگرود، بندر انزلی، رامسر، ساری،  گرگان، کردکوی و بندر ترکمن بودیم.

وی ادامه داد: امدادگران هلال احمر به 1777نفر در 22 شهر و روستا امدادرسانی کردند و 1160 نفر هم در مدارس و اماکن ورزشی اسکان اضطراری یافتند.

چرخساز از مرگ یک نفر در روستای داراب کلای ساری به علت وقوع سیل خبر داد و افزود: در این مدت 219 امدادگر در قالب 53 تیم کار امدادرسانی را انجام داده و با استفاده از 25 موتور پمپ و لجن کش آب را از 110 خانه مسکونی تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: امداد رسانی در استانهای گلستان و مازندران ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: