کد خبر: ۶۸۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۱۹۱
گروه توليد مجموعه «عاشقانه» با پانته آ بهرام نيز برای حضور در اين مجموعه به توافق رسيدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: مشاور رسانه ای پروژه، گروه توليد «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهيه كنندگي مهدي گلستانه با پانته آ بهرام هم به توافق رسيدند تا اين بازيگر در اين سريال ايفاگر نقش ريحانه باشد.

با اضافه شدن بهرام به گروه بازيگران، اين مجموعه تنها يك بازيگر زن ديگر خواهد داشت كه در روزهاي آتي از ميان چهره هاي مطرح سينما انتخاب مي شود.

پيش از اين حضور محمدرضا گلزار، ساره بيات، بهاره كيان افشار، حميدرضا پگاه، فرزاد فرزين، عليرضا زماني نسب، (با حضور) حسين ياري، مسعود رايگان و هومن سيدي، (با معرفي) سارا رسول زاده در «عاشقانه» قطعي شده بود.

این مجموعه ١٥ قسمي كه براي پخش از شبكه نمايش خانگي توليد خواهد شد، در تهران، شمال کشور و دبی مقابل دوربين خواهد رفت.

منوچهر هادی كارگردان «عاشقانه» چندی پیش فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» را روی پرده سینماها داشت و در نهایت توانست با فروش این فیلم رکورد بی نظیری را در تاریخ سینما به ثبت برساند. این کارگردان در حال حاضر فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» را نیز در نوبت اکران دارد.

مهدي گلستانه نیز فیلم سینمایی «نقطه کور» را در نوبت اکران دارد. این فیلم با بازی بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، محسن کیایی و… در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر به نمایش درآمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: