کد خبر: ۶۸۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۳۴۰
جانشين پليس پيشگيري ناجا:
جانشين پليس پيشگيري ناجا گفت: در جهت بهره‌مندي بيشتر از فناوري و اصلاح فرايندها، چرخه رسيدگي به پرونده‌ها در كلانتري به روش الكترونيكي انجام خواهد شد.
رسيدگي به پرونده‌ها در كلانتري الكترونيكي شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سردار مهدي معصوم بيگي گفت: در راستاي كيفي سازي و بهبود خدمات انتظامي، طرحي در دست نهايي شدن است كه فرايند چرخه رسيدگي در كلانتري ها به روش الكترونيكي و پيامكي به اطلاع شاكي خواهد رسيد.

وي با بيان اينکه يكي از راهبردهاي اين پليس در جهت بهره مندي بيشتر از  فناوري و اصلاح فرايندهاست، افزود: در اين راستا، به منظور بهبود خدمات انتظامي، تسهيل در امر رسيدگي به پرونده‌ها و افزايش رضايت‌مندي مردم، با استفاده از سامانه "ثبت شكايت" در كلانتري ها، ظرفيت اطلاع رساني به روش "الكترونيكي" و "پيامكي" فعال مي شود.

جانشين پليس پيشگيري ناجا اضافه کرد: طي فرايندها و مراحل انتظامي، پرونده‌هاي مطروحه در مرحله رسيدگي در كلانتري به اطلاع شاكي خواهد رسيد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار معصوم بيگي خاطر نشان کرد: فعال شدن اين سيستم موجب تسريع در رسيدگي، افزايش رضايت‌مندي مردم و كاهش حجم مراجعات حضوري ارباب رجوع به كلانتري‌ها مي‌شود.  اين روند ضمن تسهيل در امور، در ايجاد و ارتقای اعتماد عموم به حوزه انتظامي موثر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: