کد خبر: ۶۸۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
تعداد بازدید: ۵۰۲
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرد که امشب بارش باران و وزش باد شدید در استانهای گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، فارس، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، بوشهر و هرمزگان به‌وقوع بپیوندد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری تسنیم:‌ احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در تشریح وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود از اواخر وقت امروز(یکشنبه) بارش باران به‌صورت پراکنده و وزش باد در استانهای گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز غربی، اردبیل و برخی نقاط آذربایجان شرقی ایجاد شود.

وی ادامه داد: طی ساعتهای آتی مناطقی از استانهای فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، بوشهر و هرمزگان دچار رگبار باران و رعد و بر به همراه وزش بادشدید خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش پراکنده و خفیف در سواحل شمالی کشور دور از انتظار نخواهد بود.

وظیفه به وضعیت جوی مناطق شرقی کشور در 72 ساعت آینده اشاره کرد و افزود: در سه روز آینده مناطقی از شرق کشور و به‌ویژه زابل بر اثر باد شدید دچار گردوخاک خواهد شد.

وی ادامه داد: در روزهای آتی ایلام و خوزستان نیز به‌دلیل وزش باد شدید در بعضی ساعات دچار گردوخاک می‌شود که ساکنان این مناطق باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی عنوان کرد: از روز چهارشنبه نیز جریانات شمالی بر روی دریای خزر شکل می‌گیرد که این مهم باعث ایجاد بارندگی، رعدوبرق و کاهش دما در شمال، شمال شرق و شمال غرب کشور می‌شود.

وظیفه تصریح کرد: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه غرب و نواحی مرکزی خلیج فارس نیز مواج خواهد بود و مسافران تابستانی به وضعیت جوی در این مناطق دقت کنند.

وی آسمان تهران را در 48 ساعت آینده صاف تا کمی ابری دانست و گفت:‌ دمای هوای تهران در دو روز آینده 37 درجه بالای صفر خواهد بود که تغییر خاصی نخواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: