کد خبر: ۶۸۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
تعداد بازدید: ۴۴۵
مسئول آتش نشانی باقرشهر از جراحی موفقیت آمیز خروج سکه 500 تومانی از گلوی پسر بچه 10 ساله در خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جنوب تهران، ابوالفضل رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت ۱۰شب گذشته حادثه گیر کردن سکه ۵۰۰ تومانی در گلوی پسر بچه ۱۰ ساله به سازمان آتش نشانی باقرشهر اعلام شد .

وی با اشاره به اینکه ماموران در سریع ترین وقت ممکن به محل حادثه اعزام شدند ، گفت : پسربچه ۱۰ ساله که سکه ۵۰۰ تو مانی در دست داشته و در حال بازی با دوچرخه بوده است ، به شدت زمین خورده و سکه به گلویش پرتاب می شود و راه تنفسی وی را می بندد .

مسئول آتش نشانی باقرشهر در ادامه افزود : با حضور اورژانس منطقه پسر بچه به بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری انتقال یافت اما بر اثر جراحت شدید وی به بیمارستان رسول اکرم (ص) منتقل شده و تحت عمل حراجی قرار گرفت .

رضایی از خانواده ها خواست بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و نکات ایمنی و احتیاط را به آنان گوشزد کرده تا اتفاقات ناگوار این چنینی هرگز رخ ندهد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: