کد خبر: ۶۸۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۶۹۵
تصادف پراید و سمند در ماکو و واژگونی مینی بوس مهمترین حوادث جاده ای هستند که هلال احمر به مصدومان آن امدادرسانی کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: مصطفی مرتضوی  سخنگوی سازمان امدادو نجات هلال احمر اظهار داشت:ساعت 15:10 روز گذشته وقوع تصادف میان خودرو سمند و پراید در جاده ماکو خوی به امدادگران اعلام شد. با حضور تیم های امدادی در محل حادثه در 5 کیلومتری پایگاه، مشخص شد 5 نفر از سرنشینان دو خودرو دچار حادثه شدند.

وی ادامه داد: در این تصادف متاسفانه 3 نفر کشته شدند و دو نفر نیز مجروح شدند. یکی از مجروحان به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از واژگونی یک دستگاه مینی بوس با 19 سرنشین در استان خوزستان خبر داد و گفت:10 دقیقه بامداد امروز وقوع حادثه واژگونی مینی بوس در محور مسجد سلیمانی- اهواز به امدادگران اعلام شد. تیم های امدادی در محل حادثه حاضر شده و مشخص شد چهار سرنشین خودرو مجروح شده اند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: