کد خبر: ۶۸۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۶۱۵۷
سردبیر وبسایت خبری معماری نیوز که روز گذشته به دادگاه رسانه تهران احضار شده بود، گفت: شاکی افشای تخلفات شهرداری قالیباف و چمران هستند.
یاشار سلطانی :قالیباف و چمران شاکی پرونده افشای تخلفات شهرداری تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، یاشار سلطانی با اشاره به احضارش به دادگاه به‌خاطر انتشار خبر لیست واگذاری‌های شهردار تهران به برخی اعضای شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: صبح امروز وکیل او به شعبه دو بازپرسی رسانه تهران مراجعه داشته که به او اعلام کرده‌اند که شاکی بنده آقایان محمد باقر قالیباف و مهدی چمران بوده‌اند.

به گفته سلطانی روز گذشته دادسرای رسانه با ارسال پیامکی او را به شعبه دوم بازپرسی احضار کرده‌ است و این موضوع از این جهت که در پرونده‌های قبلی معماری‌نیوز همواره او به شعبه چهارم فراخوانده می‌شده باعث تعحب بوده و اینکه بر همین اساس روز گذشته برای او محرز شد که این احضاریه ربطی به شکایت‌های قبلی نداشته است.

او در مورد خود پرونده افشای واگذرای‌های شهرداری گفت: در این گزارش چیزی به صورت احتمال مطرح نشده و محمدجواد شوشتری مشاور و مدیر کل دفتر شهردار بر اساس حکم سازمان بازرسی کل کشور در تاریخ ۱۸ مرداد ۹۵  به ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری (از مصادیق جرم اختلاس) متهم شده است.

سلطانی ادامه داد: خاقانی مسئول و رییس سرپرست کارگروه تحقیق و تفحص از شهرداری در بازرسی کل کشور در تماس تلفنی به بنده گفتند آیا این مطالب محرمانه بوده است یا خیر، که بنده گفتم در هیچ جای این نامه‌ها مهر محرمانه نخورده است، از این رو این مطالب به هیچ وجه محرمانه نبوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
زغال فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
18
از دكتر چمران شهيد تا مهندس چمران ماله كش!
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
1
17
با سلام برا ما ملت ایران دیگه مهم نیست اینم رو بقیه .ولی خدا وکیلی آقای مهندس چمران ای کاش فامیلت رو عوض کنی تا خون برادر ارجمندتان بیهوده برای شما ناپاک نشود
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
1
23
آقای چمران فقط به خاطر نام بلند آوازه برادر شهیدشون و تقلید قیافه اون شهید . به این جایگاه رسیدند ولی اصلا لایق این نسبت نیست. قالیباف که بر همگان آشکار است بسیج کردن بیت المال شهرداری و مدیران گوش فرمانش برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
14
گویا اینجا همان سرزمینی است که در آن لخت بودن پادشاه اشکال ندارد، اما اعلام لخت بودن پادشاه مجازات دارد!

عجب «شهر هرتی»! آفرین بر این قوه قضاییه. مرحبا به این عدالت ...
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
2
15
دستت برای تمام ملت ایران رو شده قالباف! ریاست جمهوری رو به خواب شبت هم دیگه نمی بینی. لعنت خدا بر دزدها و خائنین و فاسدان و دلواپسان
ن ص
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
1
8
جناب سلطانی عزیز.
درود بر شما.
با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
4
روحانی رییس جمهور باید پیگیری کنه
سيد خدا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
هر چقدر از اون چمران بزرگتر ميخونم هيچ شباهتي به أين آقا نداره اون شهيد نشده بود الان حامي حق كردم بود نه شريك دزدها
دهقان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
2
واقعا دیگه چیزی از بیت المال مونده که کسی اختلاس کنه
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
0
یاشار را آزاد کنید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: