کد خبر: ۶۷۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
تعداد بازدید: ۸۰۳
بعد از توافق پرسپولیس با رامین رضاییان و مجبور کردن برانکو برای پذیرش بازگشت او، مسئولان باشگاه حالا با یک دردسر جدید روبرو هستند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،آن‌ها باید با آنتونی گولچ برای فسخ قرارداد توافق کنند و هر چه زودتر، او را از لیست کنار بگذارند. در صورتی که گولچ راضی به فسخ قرارداد نشود و پرسپولیسی‌ها با بازیکن دیگری هم برای فسخ قرارداد به توافق نرسند، گولچ با وجود داشتن قرارداد از لیست خارج می‌شود و فقط در بازی‌های آسیایی برای سرخپوشان به میدان می‌رود.

 

آخرین مهلت پرسپولیس برای خارج کردن یک بازیکن جدید برای اضافه شدن رامین رضاییان به لیست تیم، 15 شهریور ماه است. آن‌ها اگر می‌خواهند یک سال دستمزد گولچ را بدون بازی کردن پرداخت نکنند، باید بتوانند در این 8 روز او را راضی به فسخ قرارداد و بازگشت به کشورش کنند. در غیر این صورت، مجبورند سراغ راه دوم بروند و برای بازگرداندن رضاییان، یک سال دستمزد گولچ را بدون بازی کردن به حسابش بریزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: