کد خبر: ۶۷۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
تعداد بازدید: ۷۰۷
هافبک دفاعی سابق استقلال حالا به مربیگری رو آورده است. حسین کاظمی تجربه جدیدی را استارت زده است و می‌خواهد تا آخر آن را طی کند.
به گزارش خبرداغ،او دیروز در مورد شرایط فعلی استقلال می‌گفت: «این تعطیلات لیگ برتر فرصت بسیار خوبی را در اختیار استقلال گذاشت تا بتواند بازیابی فنی و روحی داشته باشد. شاید در گذشته تعطیلات به ضرر استقلال بوده اما این بار در بهترین شرایط ممکن استقلال می‌تواند خودش را برای شروع دوباره رقابت‌ها آماده کند. علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این را به خوبی می‌داند که ضعف‌های تیمش کجاست و چگونه باید آن را برطرف کند. منصوریان سرمربی باهوشی است که مثل کف دست استقلال و حاشیه‌هایش را می‌شناسد.»

 

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: «اینکه از استقلال انتقاد می‌کنند و مدام این تیم را می‌کوبند درست نیست. باید در نظر داشته باشیم هفته‌های زیادی به پایان مسابقات باقی مانده است. هفته‌های ابتدایی همیشه این نتایج و اتفاقات طبیعی است. چند سال پیش من خودم بازیکن استقلال بودم. لیگ هشتم را می‌گویم. خیلی بد لیگ برتر را شروع کردیم، تا رده هفدهم جدول نیز رفتیم اما خیلی سریع برگشتیم و یکی یکی حریفان را از پیش رو برداشتیم و در هفته آخر نیز در مشهد مقدس پیام را برده و قهرمان شدیم. حالا نیز این شرایط می‌تواند تکرار شود. استقلال مربیان و بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند ورق را به نفع تیم برگردانند.»


حسین کاظمی که مربیگری را آغاز کرده است از تجربه جدیدش حرف زد: «خدا را شکر این فرصت نصیب من شد تا در استقلال فعالیت مربیگری‌ام‌ را آغاز کنم. حضور در نوجوانان تجربه بزرگی برایم محسوب می‌شود. خد را صد هزار مرتبه شکر تا اینجای کار موفق بوده‌ایم و ادامه می‌دهیم. استعدادهایی هستند که می‌توانند چند سال بعد به راحتی در استقلال بازی کنند. با تمامی این اوصاف مربیگری خیلی سخت است. وقتی کنار خط می‌ایستم تازه می‌فهمم مربیان چه می‌کشند. این 90 دقیقه مربی را تا مرز سکته پیش می‌‌برد، حالا می‌گویم سخت‌ترین کار دنیا مربیگری است.»


کاظمی در پایان از تیم ملی گفت: «تیم خوبی داریم. کی‌روش توانسته تیمی را درست کند که شخصیت تیمی بالایی داشته باشد. امیدوارم تیم ملی کشورم در بازی‌هایی که پیش رویش است موفق بوده و دل همه ما را شاد کند.»

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: