کد خبر: ۶۷۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید: ۳۸۷
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از امحاء 33 میلیون نخ سیگار قاچاق با ارزشی بالغ بر 40 میلیارد ریال در شیراز خبر داد.
به گزار ش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از امحاء 33 میلیون نخ سیگار قاچاق با ارزشی بالغ بر 40 میلیارد ریال در شیراز خبر داد.

سرهنگ علی ذوالقدری یکشنبه 31 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا، برخورد با این پدیده شوم به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان با اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، نقش قابل ملاحظه‌ای را ایفا کرده و در این راستا با هماهنگی سایر نهادهای مرتبط فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

ذوالقدری با بیان اینکه تمرکز بر شناسایی و برخورد با شبکه‌های کلان قاچاق از اولویت‌های اصلی پلیس استان در سال 95 است، افزود: بر این اساس و در اجرای فرامین مقام معظم رهبری، صبح امروز 33 میلیون نخ سیگار قاچاق با حضور مسئولان و نهادهای مربوطه در شیراز امحاء شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق بالغ بر 40 میلیارد ریال بود، گفت: مردم می‌توانند با ارائه گزارش از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی 110، ماموران انتظامی را در شناسایی متخلفان یاری دهند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: