کد خبر: ۶۷۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۱۱۱۹
تازه‌ترین کنسرت «بهنام صفوی» با عنوان «کنسرت عشق»، شامگاه چهارشنبه ۲۷ مردادماه و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده برای دومین بار قطعات آلبوم «معجزه» را برای دوستدارانش اجرا کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از مشرق،تازه‌ترین کنسرت «بهنام صفوی» با عنوان «کنسرت عشق»، شامگاه چهارشنبه ۲۷ مردادماه و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده برای دومین بار قطعات آلبوم «معجزه» را برای دوستدارانش اجرا کرد.

«معجزه» در «کنسرت عشق» بهنام صفوی!

بهنام صفوی در این کنسرت با قطعاتی چون وقت عشق، دنیامو عوض کن، عشق بی نظیر، کافیه، شوخی ندارم، معجزه، حیف، آرامش، چقدر خوبه، عشق من باش، بی‌قرار، زیر یک سقف، فوق‌العاده، خدا، بگو آره و تمنا به دیدار دوستدارانش رفت.

ارشاد شالپوش (عود)، مرسل وطنی (ساکسیفون و کلارینت)، امیرعلی ماسوریان (گیتار باس)، بهنام کریمی (ویولن)، حسین نظری (کیبورد)، طارق طریقت (پرکاشن)، مازیار عالمی (درامز)، نریمان معصوم آبادی (گیتار الکتریک) و دانیال طهماسبی (گیتار آکوستیک) به عنوان نوازنده در کنار بهنام صفوی به روی صحنه رفتند.

هنرمندانی چون محمد کاظمی، حمیدرضا خجندی، سینا شعبانخانی، کامبیز طاهری، دکتر محمد برهانیان، محمدرضا خانزاده و صادق نورانی از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

«معجزه» در «کنسرت عشق» بهنام صفوی!

«معجزه» در «کنسرت عشق» بهنام صفوی!

«معجزه» در «کنسرت عشق» بهنام صفوی!

«معجزه» در «کنسرت عشق» بهنام صفوی!

«معجزه» در «کنسرت عشق» بهنام صفوی!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: