کد خبر: ۶۷۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۴۱۶
مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حاشیه‌های اجرای گروه موسیقی اسپانیایی در ایران توضیحاتی را ارائه داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از مهر : مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حاشیه‌های اجرای گروه موسیقی اسپانیایی در ایران توضیحاتی را ارائه داد.

فرزاد طالبی در پاسخ به اینکه مجوز وزارت ارشاد برای گروهی که با عنوان جیپسی کینگز به ایران آمده و به اجرای موسیقی پرداخته‌اند با چه عنوانی صادر شده است، گفت: مجوزی که برای اجرای گروه موسیقی اسپانیایی در تالار وحدت طی روزهای گذشته از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده، به نام گروه موسیقی محلی اسپانیا بوده و از همان ابتدا هم عنوانی با نام جیپسی‌کینگز در این مجوز وجود نداشت کما اینکه در تبلیغات محیطی کنسرت نیز عنوان گروه موسیقی محلی اسپانیا برای این کنسرت نوشته شده است.

وی افزود: قبل از صدور مجوز برگزاری این کنسرت در تالار وحدت،  استعلام از مراجع ذی صلاح از طرف دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است و مطمئن باشید اگر استعلامات انجام گرفته از مراجع ذیصلاح منفی بود، قطعاً این کنسرت نیز برگزار نمی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: