کد خبر: ۶۷۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۴۷۳
در مرز ميرجاوه؛
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان از كشف 570 کيلوگرم ترياک و دستگيري دو سوداگر مرگ توسط مرزداران هنگ مرزي ميرجاوه خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز"، سردار "رهام بخش حبيبي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: مرزداران هنگ مرزي ميرجاوه با اشرافيت اطلاعاتي، از قصد يك باند قاچاق مواد مخدر براي انتقال محموله مواد مخدر به داخل كشور آگاه و بلافاصله با آمادگي و تجهيزات كامل، منطقه را تحت پوشش اطلاعاتي و عملياتي خود قرار دادند.

 

وي ادامه داد: با واكنش به موقع مرزداران، قاچاقچيان كه توان مقابله با مرزداران را نداشتند و خود را در محاصره و تنگنا نيروهاي عملياتي مرزباني ديدند با برجا گذاشتن خودرو تويوتا و با توجه به كوهستاني بودن منطقه قصد متواري شدن را داشتند كه با عكس العمل به موقع مرزداران، دستگير شدند.

 

اين مقام ارشد انتظامي افزود: در اين عمليات از دو سوداگر مواد افيوني،  570كيلوگرم ترياك و يك دستگاه خودرو به همراه يك قبضه اسلحه كلاش كشف شد.

 

سردار حبيبي در پايان خاطرنشان کرد: اشرار، سوداگران مرگ، قاچاقچيان و تمامي سودجوياني که براي کسب منفعت نامشروع قصد تجاوز به حريم امنيتي مرزهاي جنوب شرق کشورمان را دارند بدانند، مرزنشينان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبي به حفظ حريم امنيتي مرزهاي جمهوري اسلامي ايران، مقتدرانه با هرگونه تحرك مرزي و اقدامات غيرقانوني در مرز مقابله و برخورد خواهند كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: