کد خبر: ۶۷۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۵۰۲
تمرین امروز تیم استقلال در حالی برگزار شد که سیدحسین حسینی تازه داماد آبی‌پوسان در محل تمرین این تیم حاضر شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تمرین امروز تیم استقلال در حالی برگزار از ساعت ۱۸ برگزار شد که علیرضا منصوریان قبل از شروع تمرین حدود ۱ دقیقه با سید مهدی رحمتی پشت درهای رختکن به صحبت پرداخت.

* بعد از صحبت‌های وی منصوریان بازیکنان را در اختیار استیو جونز گذاشت تا به بدنسازی و کار بدنی بپردازند.



* هنگامی‌که سرمربی تیم استقلال وارد زمین شد با تعدادی از بازیکنان بازی تنیس فوتبال انجام داد و جالب اینجا بود که وی در یک تیم با رحمتی در تیم مقابل با یکدیگر بر سر زدن ضربات کری داشتند.
* هنگامی‌که بازیکنان مشغول ورود به زمین بودند،‌فرشید اسماعیلی اعلام کرد که کمی سرماخورده است و منصوریان به او گفت برو بیرون تا همه ما را مریض نکرده‌ای اگر دکتر مجوز داد بیا و با تیم تمرین کن.


* سید حسین حسینی تازه‌داماد تیم فوتبال استقلال امروز با جعبه شیرینی به محل تمرین آمد، هنگامی‌که وارد ورزشگاه آزادی شد، منصوریان به او تبریک گفت و او را در آغوش گرفت. جالب اینجا بود که سرمربی استقلال با زبان انگلیسی خطاب به استیو جونز اعلام کرد که

حسینی داماد شده و با خنده و کنایه به او گفت «finish- is – live»

* مهدی رحمتی وقتی سید حسین حسینی را دید با صدای بلند به او گفت: شاه‌داماد پس شیرینی‌ات کو که حسینی اعلام کرد شیرینی‌ها در رختکن است.

 

* دروازه‌بان جوان تیم فوتبال استقلال البته برای حاضرین در تمرین نیز شیرینی خرید و آن را بین خبرنگاران و طرفداران استقلال پخش کرد.

* قبل از شروع تمرین علیرضا منصوریان شاگردانش را دورهم جمع کرد و در ابتدا از آنها خواست برای سید حسین حسینی به خاطر دامادی‌اش دست بزنند، سپس او برای دقایقی نحوه تمرین را تشریح کرد و کار ترکیبی با‌ آنها را انجام داد.

* درحالی‌که هنوز تمرین آغاز نشده بود منصوریان از یکی از نزدیکان تیم پرسید پس کی قرار است وزیر به محل تمرین بیاید؟ که وقتی شنید شاید آمدن وزیر کمی طول بکشد، اعلام کرد که تمرین را آغاز می‌کند.

 

* سید مجید حسینی مدافعی که چندی پیش از ناحیه دوقلوی پا دچار آسیب‌دیدگی شده بود امروز در تمرین آبی‌‌پوشان شرکت کرد.

* محسن کریمی که روز گذشته تمرین اختصاصی انجام داده بود، امروز پابه‌پای دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* تنها ۲۰ نفر از هواداران تیم استقلال در محل تمرین این تیم شرکت کردند.

* در بخشی از تمرین امروز بازیکنان در اختیار جونز با توپ مدیسن‌ ـ بال تمرین کردند.

 

* با توجه به حضور وزیر ورزش و جوانان در محل تمرین آبی‌پوشان دو دوربین تلویزیونی برای پوشش اتفاقات تمرین در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

* سروصدای پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری ورزشگاه آزادی هم به تمرین استقلال کشیده و به همین دلیل مربیان مجبور بودند برای انتقال برنامه‌های تاکتیکی با صدای بلند صحبت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: