کد خبر: ۶۷۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۶۵۷
انگار همین دیروز بود که عکاس خبر ورزشی تصویری از مهاجم تازه‌وارد و برزیلی پرسپولیس در تمرینات این تیم شکار کرد و سوژه سایر رسانه‌ها شد.
به گزارش خبرداغ،آن روزها همه به تصمیم حمید درخشان برای خرید تادئو خرده گرفتند. مهاجمی چاق و چله(!) که فقط پسوند برزیلی را یدک می‌کشید و هیچ نشانی از یک فوتبالیست تکنیکی نداشت. تادئو بازیکنی سنگین‌وزن بود که بیشتر به جودوکاران شباهت داشت تا فوتبالیست‌ها و در تمرینات پرسپولیس همه را می‌زد. او نه گلزن بود و نه تکنیکی و نه حتی پاسور و فقط سایه‌ای از یک برزیلی بود که می‌خواست هزاران دلار از پرسپولیس بگیرد و آینده‌اش را در این کشور آمریکای جنوبی بیمه کند! شاید هم همه چیز به اسم تادئو تمام شد و دلالان، واسطه‌ها و برخی آقایان بیشتر از این برزیلی خوردند و بردند!‌ نمی‌دانیم اما آنچه می‌دانیم و ما را وادار به نوشتن می‌کند، حکم جدید فیفاست.

 

بنابر شکایت تادئو، مسئولان باشگاه پرسپولیس مجبورند مبلغ ۲۰۰هزار دلار به این بازیکن گذشته خود بپردازند و تأخیر در این موضوع می‌تواند جرایم سنگین‌تری هم به دنبال داشته باشد.

 

ظاهراً این خبر به تأیید علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم رسیده و با توجه به موضوع شکایت مانوئل ژوزه، قوز بالا قوز شده است. در چنین شرایطی بیم آن می‌رود در آینده آلکسی پلی‌یانسکی و ولایمیر پریموف هم اتفاقی همچون تادئو برای پرسپولیس رقم بزنند. هر دو خارجی نیستند که هستند! هر دو اضافه وزن ندارند که دارند! هر دو روی نیمکت می‌نشینند، بازی نمی‌کنند و جیک هم نمی‌زنند و... خلاصه آنکه شباهت‌هایی عجیب به تادئو دارند. البته به نظر می‌رسد این وسط فقط یک تفاوت کوچک وجود داشته باشد. این روزها بنابر شنیده‌ها حساب باشگاه پرسپولیس به لطف اسپانسرهایی که دارد پر و پیمان‌تر است و شاید بتوانند حق و حقوق آلکسی پلی‌یانسکی و ولایمیر پریموف را پرداخت کنند تا تادئو نشوند!

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: