کد خبر: ۶۷۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۳۸۸
رسیدگی به پرونده جنجالی مرگ مرحوم عباس کیارستمی باصدور کیفرخواست برای جراح وی وارد مرحله تازه ای شد.
صدور کیفرخواست برای پزشک کیارستمی/نیازی به ارسال پرونده از فرانسه نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از شفاآنلاین، صبح دیروز پرونده عباس کیارستمی پس از اعلام نظرکمیته کارشناسی، ازسوی دادسرای نظام پزشکی به دادگاه بدوی ارسال شد.

براساس این گزارش درحال حاضر فقط برای پزشک جراح کیارستمی کیفرخواست صادرشده است، اما گفته شده درصورت احراز تخلفات احتمالی سایر اعضای تیم پزشکی ممکن است برای سایر افراد نیز کیفرخواست صادر شود.

صبح امروز پسر مرحوم کیارستمی نیز با حضور در جلسه دو ساعته دادگاه بدوی ضمن مطالعه دوباره آخرین اقدامات صورت گرفته در پرونده به گفتگو با کارشناسان و مسولان پرداخت.

این درحالی است که خانواده مرحوم کیارستمی تاکنون هیچ شکایتی از تیم پزشکی مطرح نکرده و در این پرونده سازمان نظام پزشکی به عنوان شاکی مطرح است. همچنین گفته شده چند تن از پزشکان مورد اعتماد خانواد کیارستمی نیز این پرونده 300 صفحه ای را به دقت مطالعه کرده و در جریان دقیق نحوه رسیدگی به ماجرا هستند.

در حال حاضرهیچ حکمی در این پرونده صادر نشده است. ضمن اینکه پرونده پس از بررسی در دادگاه بدوی و صدور حکم از سوی این مرجع قانونی و در صورت اعتراض طرفین قابل رسیدگی در دادگاه عالی نیز خواهد بود.

براساس این گزارش گفته شده اولویت رسیدگی به این پرونده مربوط به آخرین روزهای مرگ مرحوم کیارستمی و سهل انگاری های احتمالی صورت گرفته دراین خصوص است. ضمن اینکه پرونده درمانی وی در پاریس نیز چندان مهم تلقی نشده پس بنابراین نیازی به ارسال این پرونده نیزنیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: