کد خبر: ۶۷۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
تعداد بازدید: ۵۳۸
بهداد سلیمی که از المپیک 2012 لندن به بعد طلا نگرفته است،امشب برای تکرار قهرمانی در المپیک به میدان خواهد آمد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بعد از قهرمانی در المپیک 2012 ،بهداد سلیمی در سال 2013 به خاطر اختلاف با سرمربی وقت تیم ملی به مسابقات جهانی نرفت،او در سال 2014 در المپیک نقره گرفت ودر دوره گذشته به خاطر مصدومیت در مسابقات شرکت نکرد.او بعد از مصدومیت با یک برنامه حساب شده وخوب،رفته رفته از مصدومیت خارج شد واز مجموع 410 کیلو به بالا کار خود را رفته رفته آغاز کرده وحالا گفته میشود در آخرین تمرینات،210 کیلو در یکضرب و252 کیلو در 2 ضرب را بالای سر برده است اما...


اما مدال  طلا ،در این دوره تنها محدود به یک وزن وزنه برداری نیست که وزنه برداری ما تا همین جای کار هم 2 طلا گرفته است بلکه بهداد در شرایطی امشب به روی تخته می رود که 2 طلایی ایران در المپیک گذشته امروز  در کشتی فرنگی نتوانستد با تکرار طلا ملت را شاد کنند.


بهداد تنها امید ما در روزی بود که تصور میکردیم شیرین ترین روز ما باشد اما ناراحت نیستیم چرا که برای بازگشت روحیه به کاروان ورزش ایران در المپیک ریو وشروع موفقیت در رشته های تکواندو وکشتی آزاد که در دوره گذشته روی هم 2 نقره و2 برنز گرفتند،حضور بهداد سلیمی مغتنم است.


امشب اگر بهداد طلا بگیرد ورزش ما با 3 طلا ویک برنز به روزهایی میرسد که با 10 ورزشکار بسیار پر امید کشتی آزاد وتکواندو امیدوار به کسب 5-6 مدال شامل 2-3مدال طلا خواهیم شد.ورزش ما با درخشش امشب بهداد سلیمی میتواند ادامه بهتری  را در مسابقات المپیک داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: