کد خبر: ۶۷۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
تعداد بازدید: ۳۴۴
پسر بچه‌ بازیگوش حین بازی با اسلحه شکاری سبب مرگ دختر عمومی خود در یکی از روستاهای ملایر شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبر آنلاین از ملایر؛ سرهنگ شعبان ترک‌نیا، فرمانده انتظامی این شهرستان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: شوخی مرگبار با سلاح گرم عاقبت نافرجامی برای دختر عمو و پسر عموی روستایی به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد: دختر ۱۶ ساله در یکی از روستاهای شهرستان ملایر بر اثر شوخی پسر عموی بازیگوش با سلاح شکاری و شلیک ناگهانی از این اسلحه، زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه افزود: پس از این حادثه مأموران پلیس به محل مورد نظر اعزام و مشخص شد که پسر عموی ۱۲ساله بر اثر شوخی مرگبار با سلاح شکاری سبب مجروح شدن دختر عموی خود شده است که بلافاصله برای درمان به بیمارستان منتقل، و متاسفانه وی به علت شدت صدمات وارده فوت کرده است.

سرهنگ ترک نیا به مردم توصیه کرد: عدم توجه به رعایت نکات حفاظتی و ارتقای سطح ایمنی در نگهداری سلاح، در دسترس بودن و مسلح بودن سلاح به گلوله واقعی و عدم لحاظ مکانی امن برای نگهداری سلاح و مهمات می‌تواند همیشه خطرساز و جبران‌ناپذیر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: