کد خبر: ۶۷۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۳۸۵
کارگاه آموزشی نرم افزار « CLAS » با حضور نمایندگان باشگاه های لیگ برتر برگزارشد.
به گزارش خبرداغ  و به نقل از  روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ،رئیس کمیته فنی و توسعه سازمان لیگ با اعلام این خبر گفت:در این کارگاه آموزش برنامه نرم افزار یاد شده وچگونگی ارسال مدارک باشگاه های لیگ برتر مرور شد.
سهیل مهدی بیان کرد:همچنین  آخرین تغییرات مدارک مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا و روش تدوین مدارک خواسته شده بطور کامل در اختیار باشگاه ها قرار گرفت.
این مقام مسئول افزود: این آخرین کارگاه آموزشی در این رابطه بود و همچنین  نمایندگان باشگاه های پیروزی ،نفت تهران،سیاه جامگان و پدیده  در این جلسه غایب بودند.
مهدی در پایان تاکید کرد: 10 شهریور ماه آخرین فرصت باشگاه های لیگ برتری است تا مدارک خود را از طریق نرم افزارCLAS برای دریافت مجوز حرفه ای  به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند. بنابراین به باشگاه ها توصیه می کنم که هرچه سریع تر اقدام های لازم را در این خصوص انجام بدهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: