کد خبر: ۶۷۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
تعداد بازدید: ۱۰۹۶
پس از کش و قوس های فراوان بالاخره رامین رضاییان نتوانست به پرسپولیس بپیوندد و حالا مذاکره با تیم های دیگر را آغاز کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در این باره شنیدیم که پرسپولیس اعلام کرده رضاییان بازیکن آن هاست و سازمان لیگ هم پاسخ داده که این موضوع صحت ندارد، بنابراین اگر پرسپولیس تا پایان فصل نقل و انتقالات این بازیکن را در لیست 25 نفره اش قرار بدهد، ماجرا پیچیده می شود در غیر این صورت او بازیکن آزاد است و می تواند به تیم جدیدش برود.

 

درباره مقصد مدافع پرسپولیس هم شنیده ایم که سپاهان و تراکتورسازی به شدت خواهان جذب او هستند ولی سپاهانی ها بودجه لازم را ندارند چون مبلغ زیادی را صرف حاج صفی کرده اند. درباره مبلغ پیشنهادی این بازیکن به تراکتورسازی هم شنیده ایم که او درخواست 800 میلیون تومان کرده، شنیده ایم که هم سپاهان و هم تراکتورسازی از این بازیکن خواسته اند که اگر خواهان ادامه مذاکرات است باید قید مدیر برنامه هایش را بزند و با پدرش پای میز معامله بنشیند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: