کد خبر: ۶۷۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۳۶۴
برخی کاربران سرویس مشکلات مردم گلایه کرده‌اند چرا شهرداری یا سایر مسئولان شهر به فکر کنترل مگس‌های سفید بالک نیستند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرانلاین،آنها همه جا پیدا می شوند. مگس های سفید، عسلک پنبه، سفید بالک یا هر نامی که دارند، به قدری در هوای پیاده روهای تهران فراوان شده اند که در برخی ساعات، نفس کشیدن شهروندان پیاده، با مشکل مواجه می شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، البته پیش از این بارها مسئولان شهری درباره روشهای مبارزه با این حشرات سخن گفته بودند. عبدالهی معاون سابق خدمات شهردار تهران -که این روزها معاون اجتماعی شهرداری شده- به سرویس مشکلات مردم گفته بود این موضوع ارتباطی با شهرداری ندارد و سازمانهایی مانند وزارت جهاد کشاورزی و محیط زیست باید به موضوع کنترل سفیدبالکها ورود کنند.
مرکز تحقیقات گیاهی کشور وابسته به وزارت جهاد هم گفته بود این مسئله به شهرداری مربوط است. هر چه که هست، در بین پاسکاری مسئولان شهری، سفید بالکها همچنان برای شهروندان آزار دهنده اند.
البته یکی از کارشناسان حشره شناسی هم به سرویس مشکلات مردم گفته بود این حشرات، بیماری زا نیستند و فقط ممکن است برای کسانی که حساسیت تنفسی داشته باشند، مشکل زا باشد.
با این حال هنوز بسیاری از شهروندان در سرویس مشکلات مردم کامنت می گذارند و استدعای رسیدگی به مضوع کنترل این حشرات دارند.
یکی از مخاطبان در این باره نوشته: فراوانی مگسهای سفید سلامت ساکنین محل (غرب تهران) را به شدت تهدید می کند. خواهشمند است به اطلاع مسئولین برسد.
امیدواریم با حضور یزدانی، معاون جدید خدمات شهرداری تهران، موضوع کنترل جمعیت طغیان کرده سفید بالک ها هم در برنامه های این معاونت قرار گیرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: