کد خبر: ۶۷۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
تعداد بازدید: ۶۱۰
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی، جزئیات خودکشی نافرجام دیروز دختر جوان تبریزی را تشریح کرد.
جزئیات خودکشی نافرجام دختر جوان تبریزیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محسن ارشد زاده  با اشاره به اقدام یک دختر جوان تبریزی به خودکشی عنوان کرد: خوشبختانه حضور به موقع نیروهای امدادی و به ویژه اورژانس اجتماعی123 در سر صحنه، باعث عدم موفقیت خودکشی دخترجوان شد.

وی افزود: این دختر جوان، مصمم به خودکشی بود و به هیچ وجه نمیخواست که در ملا عام، تهدید به خودکشی کرده و تظاهر نماید.

 وی اظهار کرد: کارشناسان مددکاری و بهزیستی این اداره کل، با حضور به موقع خود در سر صحنه، دختر جوان را از خودکشی منصرف کردند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی اظهار کرد: این دختر جوان، عصر دیروز برای انجام برخی آزمایشات و مشاوره‌های روانپزشکی به بیمارستان رازی منتقل شد. 

ارشد زاده در تبیین علت خودکشی این دختر جوان تبریزی عنوان کرد: این دختر، هیچ‌گونه مواد مخدر و یا روانگردانی، مصرف نکرده بود و مشکلاتی همچون فوت مادر، مشکلات خانوادگی و ... اصلی‌ترین علت خودکشی وی بوده است.

به گفته وی، این فرد یک خودکشی ناموفق دیگری نیز داشته است که با دخالت نیروهای پلیس ختم به خیر شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: