کد خبر: ۶۷۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
تعداد بازدید: ۵۳۳
معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس عامل وقوع حادثه انفجار در یک کارخانه تولید فوم در شیراز را فرسودگی دیگ بخار اعلام کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا:‌ معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس عامل وقوع حادثه انفجار در یک کارخانه تولید فوم در شیراز را فرسودگی دیگ بخار اعلام کرد.

مصطفی هاشمی در گفت و گویی گفت: گزارش کارشناسان حاکی از آن است که دیگ بخار بر اثر افزایش فشار حاصل از حرارت منفجر شده و شدت موج انفجار این دیگ را تا مسافتی پرتاب کرده است.

او با بیان اینکه شدت حادثه به‌قدری بود که به شرکت همجوار نیز آسیب‌هایی وارد شده است، گفت: سرویس نشدن به‌موقع و فرسودگی دیگ بخار و تعویض‌نشدن به‌موقع دیگ، عامل بروز این حادثه بوده است.

هاشمی تصریح کرد: حادثه بسیار آنی بوده اما در همان لحظات ابتدایی اورژانس، نیروی انتظامی و آتش نشانی به محل وقوع حادثه اعزام شده‌اند.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: صبح سه‌شنبه 19 مرداد، براثر انفجار یک دیگ بخار در شرکت برنافوم واقع در شهرک صنعتی سلطان‌آباد شیراز، یک کارگر 21 ساله که 3 سال سابقه کار داشته در دم جان باخت و سه نفر از پرسنل این شرکت هم دچار مصدومیت شدید شدند.

رئیس آتش‌نشانی شیراز، تعداد مصدومان را هشت نفر اعلام کرده بود که بعضی از آنان به بیمارستان اعزام شده‌اند.

براساس این گزارش رئیس مرکز اورژانس فارس نیز از اعزام پنج مصدوم به بیمارستان شهید رجایی شیراز خبر داده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: