کد خبر: ۶۷۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۵۲۶
همین چند شب قبل بود سردار آزمون با درخشش فوق‌‌العاده خود در بروکسل و گلزنی به اندرلخت به چهره محبوب طرفداران تبدیل شد.
به گزار ش خبرداغ به نقل از جام نیوز،او لقب بهترین بازیکن روستوف را به خود اختصاص داد اما با گذشت مدت زمان کوتاهی از این اتفاق مهاجم ایرانی در دومین بازی این فصل لیگ برتر با گرفتن کارت قرمز در بازی با اورال در خانه به حد قابل توجهی محبوبیتش را از دست داد و به یکی از چهره‌های جنجال‌ساز این روزهای فوتبال روسیه و باشگاه روستوف تبدیل شد. در غیاب قربان بردیف، سرمربی مستعفی روستوف، این تیم با همان ترکیب بازی با اندرلخت به مصاف اورال رفت به این امید که بتواند دومین برد فصل را به دست ‌آورده و یکه‌تاز رقابت‌ها شود اما درست در لحظاتی که میزبان تیم برتر زمین بود یک حرکت غیراخلاقی از سردار آزمون همه آرزوهای طرفداران روستوف را بر باد داد. در این صحنه سردار در برخوردی که با مدافع اورال داشت این بازیکن را بدون توپ به بدترین شکل ممکن سرنگون کرد که صحنه را کمک‌داور دوم بازی دید و به اطلاع داور وسط رساند تا مهاجم ایرانی کارت قرمز را جلوی چشمان خود ببیند و برای اولین بار از زمین اخراج شود. اتفاقی که این بازیکن جوان و آینده‌دار را در تیررس اخبار رسانه‌های گروهی روسیه قرار داد و جنجال‌های بسیار زیادی برای آزمون به راه انداخت.

 

سایت sovsport روسیه در خبری پیرامون اخراج آزمون نوشت: «حتی خود طرفداران روستوف هم باور نمی‌کردند مهاجم جوان و آرام ایرانی این‌گونه از کوره دررفته و در دقایق ابتدایی بازی تیمش را ۱۰ نفره کند. حرکت آزمون واقعاً غیراخلاقی و مبتدیانه بود و می‌تواند عواقب بدی برای او در پی داشته باشد».


یکی دیگر از سایت‌های روس هم از احتمال محرومیت چهار جلسه‌ای برای مهاجم ایرانی نوشت و مدعی شد بنا بر قوانین انضباطی فوتبال روسیه که خیلی شدید است روستوف نمی‌تواند برای مدتی طولانی از بهترین مهاجم خود سود ببرد. روستوف در پایان این بازی موفق شد با وجود ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن به تساوی بدون گل رسیده و همچنان با ۴ امتیاز و بدون شکست در جمع صدرنشینان جدول قرار بگیرد اما اخراج آزمون ۲ امتیاز شیرین را از این تیم گرفت تا آزمون میزان زیادی از محبوبیتش را از دست بدهد به خصوص که بسیاری اخراج او را بی‌ارتباط با استعفای قربان بردیف نمی‌دانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: