کد خبر: ۶۷۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
تعداد بازدید: ۶۶۲
اسپانسر اصلی باشگاه روستوف عنوان کرد: بردیف به خاطر مشکل مالی از روستوف جدا شده و با اسپارتاک توافق کرد.
سرمربی روستوف از این تیم جدا شد/ سردار در راه پیوستن به تیم معروف اروپایی؟
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، قربان بردیف سرمربی روستوف که آزمون و عزت اللهی را در ترکیب خود دارد روز گذشته از این تیم جدا شد و دلیل جدایی‌اش را مشکلش با ایوان ساویدی حامی اصلی باشگاه روستوف عنوان کرد.

 

ایوان ساویدی اسپانسر اصلی باشگاه روستوف در مصاحبه با سایت ورزش روسیه دلیل جدایی بردیف را توافق او با اسپارتاک مسکو عنوان کرد و گفت: چرا بردیف از اختلاف و درگیری صحبت می‌کند؟ برای رفتن از روستوف که مشکلاتی مالی دارد نیازی به توجیه نیست. او می‌خواست به باشگاهی برود که مشکلات مالی ندارد. بله، باشگاه اسپارتاک مسکو بهترین گزینه برای او بود. او خودش به من گفت که به این باشگاه می‌رود.

 

این اسپانسر اصلی باشگاه روستوف دلیل جدایی سرمربی آزمون و عزت اللهی را مشکل مالی عنوان کرد و رفتن او اسپارتاک را قطعی دانست. این درحالی است که بردیف پیش از این توافق با اسپارتاک را تکذیب کرده بود.

 

پیش از این رسانه‌های روسیه خبر داده بودند که بردیف قصد دارد سردار آزمون را با خود به اسپارتاک مسکو ببرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: