کد خبر: ۶۷۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
تعداد بازدید: ۴۱۵
وزنه‌بردار المپیکی فوق‌سنگین ایران گفت: پیش‌بینی نتیجه در المپیک سخت است، اما برای بهترین و خوشرنگ‌ترین مدال به المپیک می‌روم.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: بهداد سلیمی در مورد شرایطش برای المپیک اظهار داشت: وضعیت مناسبی دارم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و به وزنه‌های خوبی رسیده‌ام، حالا باید ببینیم در المپیک شرایطی چگونه است.

وی در مورد ارزیابی خود از حریفانش گفت: وزنه‌برداران گرجستان و ارمنستان رقبای اصلی من هستند و به نظرم کسی موفق می‌شود که از هر شش حرکت خود بهترین استفاده را ببرد. پیش‌بینی نتیجه سخت است و همه چیز به شرایط مسابقه بستگی دارد.

قهرمان فوق سنگین جهان و المپیک در مورد اینکه گفته می‌شود به دلیل مصدومیت انتظارات از او بالا نیست، عنوان کرد: قطعاً اگر امید به مدال نداشتم، به المپیک نمی‌رفتم، امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم، از الان نمی‌شود گفت که چه اتفاقی می‌افتد و من برای کسب بهترین و خوشرنگ‌ترین مدال به المپیک می‌روم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: