کد خبر: ۶۷۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۳۳۴
حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال آزاد شد.
به گزار ش خبرداغ به نقل از خبرگزاری تسنیم: حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال بعدازظهر امروز شنبه 16 مرداد 1395 آزاد شد.

وی، صبح روز 13 مرداد با شکایت ارتش و حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران در دادسرای نظامی حاضر و به حکم بازپرس بازداشت شد.

پیش از این بخشی از یک سخنرانی حسن عباسی در سال‌های اخیر، در روزهای اخیر به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شده بود که منجر به اعتراض و نهایتا شکایت ارتش از وی شد. پس از اعتراض ارتش، حسن عباسی در نامه‌ای رسمی به سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش، رسما از ارتش عذرخواهی کرد.

پس از عذرخواهی حسن عباسی، امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش طی نامه‌ای خطاب به عباسی، عذرخواهی رسمی وی را اقدامی شجاعانه خطاب کرد و گفت که، "افتخار ما و شما این است که توفیق سربازی در لشکر ولی امر مسلمین (حفظه الله) را داریم همان‌گونه که شما محبت خود را با عذرخواهی به برادران سربازتان نشان دادید، علاقه ما نیز کمافی‌السابق به جناب‌عالی و سایر مسئولانی که دل در گروی عشق به نظام و رهبری دارند به‌قوت خود باقی است."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
0
0
خیلی خوشحال شدم
بهتره حالا که استاد عباسی آزاد شدند دولت محترم به جای حاشیه سازی به مسائلی همچون بیکاری جوانان،فیش های حقوقی نجومی،رانت،فساد،بی نتیجه بودن برجام و اجرا شدن اقتصاد مقاومتی بپردازیم.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: