کد خبر: ۶۷۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۴۰۳
محمدجواد ظریف:
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امیدواریم افتخار همه ما که خدمت به این مردم و نظام است، محفوظ باشد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدجواد ظریف روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه سخنگوی وزارت امور خارجه، با اشاره به فراسیدن روز خبرنگار گفت: ۱۷ مرداد روزی است که رسالت دیپلماسی و رسانه‌ای کشور که یک رسالت همزاد و همراه بوده و هست، با خون شهیدان رسانه و سیاست خارجی یک بار دیگر پیوند مقدس خورد.

او ادامه داد: امیدوارم این همراهی، همکاری و همدلی که همواره بین وزارت امور خارجه و جامعه رسانه کشور مواجه هستیم، برقرار و پابرجا بماند و آثارخیر و برکات آن برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی که همه ما افتخارمان خدمت به این مردم و نظام است، محفوظ باشد.

وزیر امور خارجه با اشاره به درگذشت خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها، درگذشت او را به خانواده و رسانه مذکور و جامعه مطبوعاتی تسلیت گفت و اظهار داشت: در آستانه سالروز شهادت چهار نفر از همکاران وزارت امور خارجه در فاجعه منا هستیم که برای آنها و شهدای حج سال گذشته علو درجات را مسئلت داریم.

ظریف با اشاره به پیوند رسانه‌ها و سیاست خارجی تصریح کرد: بحث رسانه و مسئولیت رسانه وزارت امور خارجه یکی از مهمترین کارهای همکاران ما در دستگاه سیاست خارجی است. از ابتدای مسئولیت در وزارت امور خارجه این سعادت را داشتیم که سه نفر از بهترین همکاران آشنا با رسانه این مسئولیت را به عهده گرفتند.

او افزود: خواهر محترم خانم افخم که امروز مسئولیت اولین سفیر زن جمهوری اسلامی ایران در مالزی را بر عهده گرفتند، برادر بزرگوارم جناب آقای جابری انصاری که امروز مسئولیت خطیر معاونت عربی آفریقا را عهده‌دار شدند و رفتند و چه برادر بسیار باارزش و توانمند جناب آقای قاسمی که چند هفته ای است درخواست بنده را پذیرفتند و مسئولیت بخش رسانه‌ای وزارت امور خارجه را به عهده گرفتند؛ همه این دوستان و از افرادی هستند که برای رسانه اهمیت بالایی قایلند.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی به نمایندگی از جامعه مطبوعاتی دقایقی به سخنرانی پرداخت و با اهدای لوح یادبودی از خدمات وی و همکارانش در وزارت امور خارجه تقدیر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: