کد خبر: ۶۷۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
تعداد بازدید: ۷۵۰
پیشکسوت پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا برانکو به بازیکنان جدید میدان نمی دهد.
به گزارش خبرداغ،رضا شاهرودی در گفت وگو با کاپ، درباره بازی پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: پرسپولیس در خانه خودش در مقابل 60 هزار تماشاگر بازی می کرد اما متاسفانه از این فرصت استفاده نکرد و نتیجه خوبی نگرفت. من تعجب می کنم که چرا برخی بازیکنان پرسپولیس از روی شکم سیری بازی می کنند. با صراحت می گویم که برانکو در این بازی فقط به برخی نام ها تکیه کرده بود.

وی افزود:آقای برانکو باید بداند که اگر با بازیکنان خود تعارف کند هم پرسپولیس ضربه می خورد و هم خودش. برخی بازیکنان پرسپولیس سال گذشته خوب بودند اما امسال نشانی از بازیکنان فصل قبل نداشتند و نمی دانم چرا سرمربی تیم به یارهای جدید خود میدان نداد.

مدافع چپ اسبق پرسپولیس اضافه کرد: دو ماه تمرین کردند و اردو رفتند اما معلوم نیست چه کاری انجام دادند و چگونه بدنسازی کردند که از شرایط خوب دور بودند اسم بازیکنی را نمی برم اما برخی از اینها در حدواندازه های پرسپولیس نبودند و سرمربی تیم باید هرچه سریع تر بازیکنان جوان را به تیم تزریق کنند تا هم آنها خودشان را نشان دهند و هم نام های بزرگ تیم انگیزه پیدا کنند. من همیشه گفته ام در پرسپولیس بازیکن بزرگ باید 5 سال ستاره باشد و سیر صعودی را طی کند نه اینکه با یک سال خوب بازی کردن ارضا شود.

شاهرودی گفت: خط دفاعی پرسپولیس هماهنگ نبود و دیدیم که سیدجلال هنوز با دیگر مدافعان هماهنگ نشده است. دفاع راست تیم را از دست دادیم و دفاع چپ خوب فصل گذشته را هم پستش را عوض کرده اند. آقای برانکو هرچه زودتر روش خود را عوض کند نمی دانیم این مربی چرا تغییر کرده است. او باید گذشته را فراموش کند و به شرایط حال بازیکنانش نگاه  کند.

وی خاطرنشان کرد: این همه هوادار به استادیوم آمد و به خاطر آنها هم که شده بازیکنان پرسپولیس باید قدر این پیراهن را بدانند. فولاد آمده بود تا یک امتیاز بگیرد و امتیاز آنها در ورزشگاه آزادی خیلی باارزش بود. تیم فولاد به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود و پرسپولیس هم تیم نیمه دوم بازی با سایپا نبود.

شاهرودی در پایان درباره بحث بازگشت رامین رضاییان گفت: داستان او هم مثل طارمی است. هواداران باید رامین را ببخشند تا به تیم برگردد البته نمی دانم الان چه شرایطی دارد. ضمنا شاید زود باشد که درباره پرسپولیس قضاوت نهایی کنیم اما اگر برانکو روش خود را تغییر ندهد و تعارف را کنار نگذارد در ادامه فصل حسرت این امتیازات را خواهد خورد من نگرانم که پرسپولیس مثل فصل گذشته بد شروع کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: