کد خبر: ۶۷۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
تعداد بازدید: ۵۴۷
سرمربی پرسپولیس گفت:متاسفم برای این هواداران زیادی که آمدند تا بازی را تماشا کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، برانکو ایوانکوویچ در خاتمه دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: اولین بازی خانگی ما در حضور تماشاگران پرشور متاسفانه نتیجه اش مورد رضایت نبود. متاسفم برای این هواداران زیادی که آمدند تا بازی را تماشا کنند. از آن ها تشکر می کنم که 95 دقیقه پرشور ما را تشویق کردند اما دلیلی ندارد بازیکنانم را مقصر بدانم.

وی افزود: بازیکنان ما 90 دقیقه تلاش کردند تا بازی را ببرند. ضربه عالیشاه گل شده بود و ضمنا شانس های زیاد دیگری را به وجود آوردیم اما متاسفانه همان اتفاقی که فصل پیش برایمان می افتاد رخ داد و شانس های زیادی را از دست دادیم. می دانیم و باور داریم که همه بازیهایمان سخت خواهد بود به خصوص در تهران و حریفان مان می آیند تا فضا را ببندند و به دنبال نیمه ضد حمله و ضد حمله هستند. فولاد عملا یک بار روی دروازه ما آمد و با اشتباه ما  به گل رسید. هر چند بازی را نبردیم اما بازی به ما خوش بینی را می دهد که بازیهای بعدی ما با همین کیفیت خواهد بود و می توان انتظار نتایج بهتری را داشت. البته ابتدای فصل است و چنین مشکلاتی وجود دارد. هنور هیچ تیمی در 2 بازی به شش امتیاز نرسیده است. باز هم به بازیکنانم به خاطر نظم بازی شان تبریک می گویم. با کار مضاعف به آن چه بخواهیم می رسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی ربیع خواه در این میدان خاطرنشان کرد: من همیشه گفته ام که روی اسم بازیکنان صحبت نمی کنم. با این ارزیابی موافق نیستم. ربیع خواه اشتباه داشت اما فقط یک اشتباه. همیشه یک نفر اشتباه می کند اما خودتان بدانید که چون او بازیکنی سرعتی است استفاده از او طبیعی بود. او خیلی با اعتماد به نفس و مطمئن کار کرد و صددرصد کیفیتش جوابگوی معیارهای پرسپولیس است. این که او در 11 نفر باشد یا 18 نفر، در  آینده می بینید. خط دفاع ما جوان است و نیاز به هماهنگی دارد. در بازی با سایپا و فولاد این صحنه تنها حرکتی بود که رخ داد و گل شد.

برانکو درباره بازی بسته رقبا و استفاده آن ها از ضد حمله مقابل پرسپولیس اذعان کرد: مجبورم باز هم مخافت کنم با این نظر. هر تیمیم مقابل پرسپولیس یا تیم های بزرگ بازی می کند سه چهار شانس نیم بند ایجاد می کند. وظیفه ای که در برابر باشگاه و هوادارن داریم این است که محکم و تهاجمی بازی کنیم. در 90 دقیقه هر تیمی موقعیت خواهد داشت. دفاع ما مطمئنا مسوولیت پذیر و منظم کار خواهد کرد. اگر زودتر گل می زدیم و داور گل سام ما را می پذیرفت، الان می توانستیم(5-1) ببریم. ما با آگاهی این را پذیرفته ایم و بازیکنان نیز با آگاهی کار کردند. فولاد که تیم دسته دویی نیست. آن ها هم به اندازه ما تحت فشار امتیاز گیری نیستند و این چیز تازه ای نیست. این ریسک را آگاهانه پذیرفته ایم و در طول بازی فقط یک حمله روی دروازه مان شد.

وی درباره عدم استفاده از نفرات تازه وارد تیم بیان داشت: هر بازی، یک بازی جدید با مسایل جدید است و هر وقت لازم شود از بازیکنان جدید استفاده می کنیم. من برنامه داشتم که ساسان را داخل بازی بیاورم اما هر بازی متفاوت از بازی دیگر است. دو مهاجم جدید در زمین داشتم؛ مهدی و ولادیمیر. بازیکنانی چون ولادیمیر و فرشاد موقعیت داشتند و ما در اواخر بازی 4 موقعیت ایجاد کردیم از جمله شانس ثانیه های آخر بازی که کمال از دست داد.

برانکو درباره تغییر جای محمد انصاری و ضعف بازیکنان دفاعی گفت: من مخالفتی با خبرنگاران ندارم. اگر سیدجلال یا ماهینی اشتباه می کرد می گفتید آن ها در حد پرسپولیس نیستند؟ انصاری در این دو بازی بهترین بازیکن ما بود و این پستی که بازی می کند یکی از شانس های آینده او است. او می تواند در دفاع چپ بازی کند. در آن بازی هم عالی کار می کند. در این دو بازی رقبای ما فقط یک شانس گل داشتند. مشکلی در این عملکرد نمی بینم. پارسال بازیکنان اشتباهات زیادی داشتند اما هرگز نگفتید که آن ها در حد پرسپولیس نیستند. اما هیچ کس اشاره ای به اشتباه داور نکرد که آن گل را مردود اعلام کرد. با آن گل ما می توانستیم یک بر صفر پیش بیفتیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: