کد خبر: ۶۷۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
تعداد بازدید: ۴۷۲
رئیس اورژانس 115 جاسک از برخورد پراید با موتور سیکلت در محور جاسک به کنارک و فوت چهار نفر در اثر این حادثه خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: مهراب افغان‌زهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جاسک اظهار کرد: حدود ساعت 9:30 صبح امروز طی تماس مردمی با اورژانس 115 جاسک مبنی بر تصادف خودروی پراید با موتور سیکلت در محور جاسک به کنارک در حوالی پل جگین بلافاصله پرسنل اورژانس 115 این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بر اثر این حادثه سرنشین خودروی پراید و موتور سیکلت که حامل چهار نفر بودند متاسفانه 3 نفر در دم جان خود را از دست دادند.

رئیس اورژانس 115 جاسک گفت: در پی این حادثه حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده بود که جهت درمان به بیمارستان خاتم‌الانبیا جاسک منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات و خونریزی جان سپرد.

محور جاسک به کنارک به‌دلیل کم‌عرض بودن جاده، باعث بروز تصادفات بسیار ترسناک شده است که سالانه آمار قابل توجهی از مردم این منطقه جان خود را از دست می‌دهند اما هنوز اقدامی برای عریض کردن این محور نشده است و این موضوع بارها به‌وسیله رسانه‌ها به مسؤولان استانی یادآوری شده است.

شهرستان جاسک با 65 هزار نفر جمعیت در 320 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: