کد خبر: ۶۷۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۵۱۲
دادستان شیراز هشدار داد
دادستان شیراز از برخورد قاطع با عرضه کنندگان منازل مبله خبرداد و گفت: با افرادی که خارج از ضوابط موجود به اجاره منازل خود اقدام می‌کنند، برخورد می‌شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام جم آنلاین، صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان افزود: با توجه به اینکه برخورد با این پدیده شوم مورد مطالبه شهروندان است، شعب ویژه‌ای در دادسرا و دادگاه تشکیل شده و این پرونده‌ها در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می گیرند .

دادستان عمومی و انقلاب شیراز گسترش فساد و فحشا را یکی از نتایج زیان بار منازل مبله دانست و تاکید کرد: منازل مبله به محلی امن برای مخفی شدن متهمین متواری و خطرناک تبدیل شده است .

صالحی افزود: جهت مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، مزاحمین نوامیس ، خودروهای مخل نظم و امنیت عمومی و مظاهر علنی فساد ، تهیه و توزیع مشروبات الکلی دستورات قاطعی خطاب به ضابطین صادر و بر روند رسیدگی به این پرونده ها در شعب ویژه بصورت دقیق نظارت می شود .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: