کد خبر: ۶۷۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
تعداد بازدید: ۵۴۶
یک کارشناس داوری گفت: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس باید در دقیقه 43 بازی به دلیل خطا روی بازیکن سایپا از زمین اخراج می‌شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته اول لیگ برتر مقابل سایپا با نتیجه یک بر صفر پیروز شود. تک گل این بازی را کمال کامیابی‌نیا به ثمر رساند.

 

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفت‌و‌گو با فارس درباره عملکرد شاهین حاج‌بابایی داور مسابقه اظهار داشت: داور در دقیقه 43 باید فرشاد احمدزاده را به دلیل خطای شدیدی که بر روی بازیکن سایپا انجام داد اخراج می‌کرد. و باید پرسپولیس 10 نفره می‌شد.

 

وی در ادامه به دقیقه 82 این بازی اشاره کرد و گفت: در این دقیقه کمک داور بازی یک آفساید بی‌مورد به ضرر سایپا گرفت که باعث شد موقعیت سایپایی‌ها از دست برود.

 

رودنیل خاطرنشان کرد: در مجموع عملکرد داور مسابقه خوب بود اما حاج‌بابایی دچار اضافه وزن است و از دقیقه 20 از تمام صحنه‌های بازی عقب می‌ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: