کد خبر: ۶۷۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۷۹۰
سرمربی پرسپولیس گفت: می دانستیم بازی خیلی سختی در انتظارمان است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی مقابل سایپا اظهار داشت: اولین برد در اولین بازی برایمان خیلی مهم بود. آن هم در برابر تیم بزرگی چون سایپا. شما دیدید این برد چگونه شادی را به هواداران ما هدیه داد. می دانستیم بازی خیلی سختی در انتظارمان است.

 

وی افزود: اول فصل است و تیم ها به دنبال شرایط ایده آل خود هستند. لازم است تبریک بگویم به بازیکنانم که بسیار با نظم بودند و کنترل بازی را در اکثر دقایق بازی  در اختیار داشتند. یک بار دیگر به نفراتم تبریک می گویم که چنین برد سختی کسب کردند. طبیعی است از آن ها برای بازیهای بعد انتظار کار مضاعف دارم.

 

برانکو درباره حضور طارمی در زمین به عنوان بازیکن تعویضی خاطرنشان کرد: طارمی عملا دو ماه است که تمرین ندارد. فاصله بین مهاجمان هم کم است اما تلاش خود را می کنیم که او زودتر برگردد. او بسیار با کیفیت است و دیدید در اندک زمانی که در زمین بود چند حرکت خوب انجام داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: