کد خبر: ۶۷۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
تعداد بازدید: ۳۶۲
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از برگزاری جلسه‌ای ویژه در خصوص هدایت تحصیلی دانش‌آموزان خبر داد و گفت: در این جلسه وزیر آموزش و پرورش بر جلب رضایت مردم و انعطاف در مناطق و استان‌ها تأکید کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه‌ای ویژه در خصوص هدایت تحصیلی دانش‌آموزان خبر داد و افزود: با توجه به تعطیلی مجلس، به لحاظ اهمیت موضوع و دغدغه دانش‌آموزان و اولیاء، جلسه‌ای با حضور اعضای کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و مسئولان نظام تعلیم و تربیت در این وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه وزیر آموزش و پرورش بر جلب رضایت مردم و انعطاف در مناطق و استان‌ها تاکید کرد و مطرح شد در مناطقی که مشکلاتی وجود دارد به مدیران اختیارات بیشتری داده شود تا مشکلات رفع شود.

میرزاده با بیان اینکه دانش‌آموزان در مناطق و استان‌هایی که در خصوص هدایت تحصیلی مشکل دارند، می‌توانند به منظور راهنمایی به مدارس مراجعه کنند، تصریح کرد: قطعا همیشه فقط علاقه دانش‌‌آموزان در انتخاب رشته تحصیلی ملاک نیست و نمرات، نظرات کارشناسان، معلمان و مشاوران نیز اهمیت دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: هدایت تحصیلی موضوعی مهم و قانونی است که بخشی از مشاوان و مدیران مدارس، دانش‌آموزان و اولیاء را خوب توجیه نکردند، البته بعضی موسسات، رسانه‌ها و صدا و سیما رشته‌هایی را تبلیغ کردند و مسیر را منحرف و سبب افول جایگاه مشاوران و کارشناسان شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: