کد خبر: ۶۷۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
تعداد بازدید: ۲۲۸۹
مدافع استقلال گفت: آن موقع آقای رویانیان بود که من پرتغال رفتم و برگشتم به خدمت رفتم و قراردادی با پرسپولیس ندارم.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، محمدحسین کنعانی زادگان پس از بازی تیمش مقابل نفت اظهار داشت: تیم ما کمی سنگین بود. وریا غفوری هم تب و لرز داشت و از هفته بعدی بهتر می شود.

وی درباره بحث پرداخت 400 میلیون به پرسپولیس تصریح کرد: 400 میلیونی در کار نیست و من هم به عنوان بازیکن آزاد اینجا آمدم. من نمی دانم پرسپولیسی ها چه چیزی به کمیته انضباطی گفتند. آن موقع  رویانیان بود که من پرتغال رفتم و برگشتم به خدمت رفتم.

مدافع استقلال گفت: گفته بودند که 2 باشگاه به توافق رسیدند اما اشتباه است. من وقتی از ملوان آمدم، قرارداد با پرسپولیس تمام شده بود. ما هم اسناد و مدارک خود را به کمیته انضباطی دادیم و کارت بازی من صادر شد. من اصلا به این مسائل کاری ندارم و فکر و ذکرم استقلال است.

وی درباره صحنه گل حریف گفت: حواسم نبود اما فکر می کنم که مرا کشید و به خاطر همین روی صحنه گل زمین خوردم.

مدافع استقلال افزود: تیم نفت 10 روز است که دور هم جمع شدند. بدنهای ما سنگین بود و طبیعی است. انشاالله از هفته های بعدی بهتر می شود. فکر نمی کنم اشتباه من روی گل بود.

کنعانی زادگان در پایان افزود: هواداران خیلی تاثیرگذار هستند و اگر بودند، بهتر بودیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: