کد خبر: ۶۷۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۱۰۰۹
پندار خمارلو اظهار داشت: بخش حقوقی باشگاه مکلف شد تا این موضوع را که چرا کارت بازی برای کنعانی زادگان صادر شده پیگیری کند.
اقدام جدید پرسپولیس برای مدافع استقلال دردسرساز می شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پندار خمالو درباره جلسه با نصر الله سجادی اظهار داشت: در این نشست گزارش مالی از خرداد تا امروز ارائه شد. همچنین قرارداد بازیکنان از تیم های پایه تا بزرگسالان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین هیات مدیره مصوب کرد.
 
وی درباره آخرین وضعیت کنعانی زادگان خاطرنشان کرد: روز گذشته نامه دیگری را برای کنعانی زادگان به سازمان لیگ ارائه کردیم که این بازیکن تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس بوده است. این بازیکن در سال 92 به پرسپولیس پیوست و همان زمان به ما اعلام شد که این بازیکن سرباز است. اما بعد از 10 ماه غیبت که به ما گفته شده بود در حال سپری کردن خدمت سربازی اش است اقدامات اولیه را برای پیوستن به تیم ملوان آغاز کرد. 
 
وی افزود: شهاب جهانیان به طاهری اعلام کرده بود که با پرداخت 400 میلیون تومان رضایت نامه این بازیکن برای حضور در استقلال صادر شود اما هنوز این مبلغ به حساب ما واریز نشده و بخش حقوقی باشگاه مکلف شد تا این موضوع را که چرا کارت بازی برای این بازیکن صادر شده پیگیری کند.
 
خمارلو ادامه داد: گزارش کاملی هم از پرداخت قرارداد بازیکنان فصل جاری در جلسه هیات مدیره صادر شد. 
 
وی همچنین اذعان داشت: والیبال، بستکتبال، هندبال و تکواندو از جمله رشته های ورزشی دیگری هستند که قرار شد در صورت تصویب هیات مدیره در کنار فوتبال از سوی باشگاه پرسپولیس انجام شود.
 
وی افزود: راه اندازی رشته های جدید نیازمند تصویب هیات مدیره و بودجه جداگانه است. چون تیم سایپا امروز لباس نارنجی می پوشد به درخواست سرمربی تیم قرار شد پرسپولیس فردا با لباس توسی نقره ای به میدان برود.
 
خمالو همچنین گفت: ورزشگاه درفشی فر از اواسط مردادماه زیر کشت می رود و در این مدت طبق توافقات صورت گرفته تمرینات ما در زمین شماره دو آزادی برگزار می شود . طبق آخرین توافقات قرار است روزهای فرد پرسپولیس در این زمین تمرین کند و روزهای زوج استقلال.
 
مدیر رسانه ای پرسپولیس در پالیان گفت: اینکه قرار باشد کنعانی زادگان به تیم پرسپولیس برگردد یا نه به نظر برانکو ایوانکوویچ بستگی دارد هرچند که لیست پرسپولیس پر شده و جایی برای بازیکن دیگر ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: