کد خبر: ۶۷۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۷۷۵
مربی تراکتورسازی گفت: می توانستیم با گل های زیاد بازی را ببریم.
به گزارش خبرداغ،رحمان رضایی در گفت وگو با کاپ، درباره بازی تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: در بازی امروز شروع خوبی داشتیم و موقعیت های زیادی را فتح کردیم اما از آنها بهره نبردیم تیم حریف به بازی بلند روی آورد ولی با این حال فکر می کنم 4 موقعیت جدی بیشتر نداشتند.

وی در ادامه گفت: ما می توانستیم بازی را با گل های زیاد ببریم اما از فرصت ها استفاده نکردیم با این حال بهتر خواهیم شد و در آینده این دو امتیار را جبران می کنیم.

رضایی درباره عملکرد هادی محمدی مدافع  این تیم که روی دو گل تیم استقلال تاثیرگذار بود خاطرنشان کرد: به نظر من وقتی یک تیم نتیجه مورد نظرش را نمی گیرد نباید فقط یک نفر را مقصر دانست. در صحنه پنالتی توپ به دست هادی  خورد که خود مقصر نبود.او نمی توانست دستش را داخل جیبش کند.

وی در باره حضور خالد شفیعی گفت: ما ادینیو را آوردیم بیرون و ابراهیمی را یک خط جلوتر بردیم. خالد را هم اضافه کردیم تا در دفاع مشکلی نداشته باشیم.

رضایی در پایان درباره واکنش تماشاگران به این نتیجه گفت: ما در شروع کار هستیم و تماشاگران شرایط تیم را درک می کنند اتفاقا بعد از بازی تیم را تشویق کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: