کد خبر: ۶۶۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۲۸۵
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به نظر من تاج لیاقت تصدی گری پست ریاست را داشت چرا که با حضور وی خدمت رسانی به فوتبال بیشتر می شود.

رضایی: تاج مستحق ریاست فدراسیون فوتبال بودبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان رضایی درباره انتخاب تاج به سمت ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در واقع باید بگویم مهدی تاج مستحق نشستن بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال کشورمان بود چراکه از دل و جنس فوتبال است .


وی درادامه افزود: البته من امیدوارم که تاج توانایی خدمت رسانی به فوتبال را  داشته باشد و خدمات کم رنگ گذشته را پررنگ تر کند.

رضایی ادامه داد: ما به نوبه خودمان از شخص کفاشیان ریاست سابق فدراسیون تشکر می کنیم چراکه وی زحمت فراوانی در راه ارتقائ فوتبال متحمل شد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در باره اینکه آیا با حضور تاج درسمت ریاست فدراسیون مشکلات فوتبال حل می شود گفت: من فکر کنم که تاج از مشکلات مطلع است و باید برای رفع مشکلات گام بر دارد.

وی در پایان یادآورشد: امیدوارم با حضور تاج مشکلات فوتبال کشورمان به حداقل برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: