کد خبر: ۶۷۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
تعداد بازدید: ۴۴۴
احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز شنبه دوم مرداد، در مناطق سواحل دریای خزر، و ارتفاعات شمالی البرز ابرناکی و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش بارش‌های سواحل شمالی در روز آینده،گفت: در روز دوشنبه چهارم مرداد، عمده بارش به استان‌های واقع در شرق سواحل دریای خزر و شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل محدود خواهد شد.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز شنبه دوم مرداد، در مناطق سواحل دریای خزر، و ارتفاعات شمالی البرز ابرناکی و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

استان‌های پربارش

وی با بیان اینکه روز یکشنبه سوم مرداد، ضمن تداوم بارش در سواحل شمالی کشور از میزان آن کاسته خواهد شد، اظهار کرد: در روز دوشنبه چهارم مرداد، عمده بارش به استان‌های واقع در شرق سواحل دریای خزر و شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل محدود خواهد شد.

وزش باد شدید در زابل


مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز شنبه در برخی مناطق شرق کشور بویژه در زابل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود، افزود: همچنین در روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم مرداد، افزایش سرعت وزش باد شرقی سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق جنوب سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران و شمال اصفهان می شود.

به گفته وظیفه، روز یکشنبه بعدازظهر رگبار پراکنده در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و جنوب فارس و در بعدازظهر روز دوشنبه درجنوب سیستان وبلوچستان، شمال هرمزگان، جنوب کرمان و فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود، همچنین در سه روز آینده دریای عمان و دریای خزر مواج خواهد بود و طی امروز شنبه تا ظهر فردا غرب خلیج فارس نیز مواج است.

وی در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهان در روزهای یکشنبه و دوشنبه سوم و چهارم مرداد، صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 38 و 28 و 39 و 27 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: